Un program puternic de loialitate și recompense este o modalitate foarte bună de a angaja clienții și de a construi relații de durată, crescând in același timp veniturile.
Cu stilul de viață mereu ocupat al zilelor noastre, plățile mobile și aplicațiile de gestionare a contului asigură confortul necesar de care avem nevoie.
Consumatorii de astăzi sunt compleșiți cu mai multe informații și opțiuni de achiziție competitive decât oricând înainte.
Pe scurt, companiile trebuie să se concentreze pe angajarea și păstrarea clienților, într-un efort de a maximiza valoarea pe termen lung a fiecărui client.
NFC - Near Field Communication- este o tehnologie wireless de mare frecventa, cu o raza de actiune mica. Aceasta permite schimbul de date intre doua obiecte aflate la maxim 10 centimetri unul de altul.
Solutiile si cardurile NFC pot fi utilizate in toate domeniile de pe piata, de la cel de retail pana la domeniul farmaceutic, de constructii sau de entertainment.
Punem la dispozitia clientilor toate elementele necesare implementarii unei solutii NFC:
Plățile prin SMS sunt una dintre cele mai ușoare și mai sigure metode de a plăti pentru orice fel de produs sau serviciu.
Utilizatorul nu este nevoie să iși amintească parolele, să aibă acces la cardul de credit sau la detalii bancare, de fapt nu trebuie să aibă un cont bancar in toate cazurile, ceea ce explică de ce plățile prin SMS sunt atât de populare.
Tot ceea ce trebuie să faci este să scrii SMS și achiziționarea este completă, în cele mai multe cazuri este nevoie de mai puțin de un minut.
Metoda RFID (Radio-Frequency Identification) presupune identificarea automata bazata pe stocarea si regasirea datelor la distanta prin unde radio, folosind ca dispozitive un aparat cititor RFID si o eticheta RFID incorporata intr-un obiect.
Beneficiile aplicatiilor bazate pe carduri RFID sunt multiple si reprezinta solutia ideala de acces deoarece:
Solutia RFID este si unul dintre serviciile complexe pe care compania noastra le-a dezvoltat in ultimii ani. Solutiile noastre sunt completate cu aplicatii software, la cheie sau personalizate:
QR (quick response) este un cod bidimensional ce poate fi rapid decodat.
Aplicatiile QR sunt utilizate cu regularitate pe telefoanele mobile de tip smartphone, deoarece pot conduce, prin descrifrarea codului cu ajutorul unei aplicatii, catre adrese de internet de tip URL. Orice informatie poate fi transformata in cod QR si apoi descrifrata, pentru un acces rapid la mesajul care se vrea transmis.
Loyalty Solutions dezvolta aplicatii ce pot folosi informatii stocate in coduri QR, imprimate pe cardurile de fidelizare sau integrate in solutii de promovare si fidelizare, pentru a permite clientilor sa inregistreze informatii sau sa promoveze produse si programe.
Customer Relationship Management (abreviat CRM) reprezinta un set de strategii, politici si tehnologii destinate atragerii, retinerii si fidelizarii clientilor. Un sistem CRM permite atragerea celor mai profitabili clienti si generarea de noi oportunitati pentru clientii existenti.
Echipa noastra, cu o experienta vasta in acest domeniu, este mereu la dispozitia clientilor ce doresc:
Profesionalism, promptitudine, inovatie