CARDUL CADOU MALL
Este o modalitate moderna, sigura si eficienta, intotdeauna la indemana pentru cei care isi doresc sa ofere un cadou familiei, prietenilor, angajatilor, partenerilor de afaceri sau clientilor.
- Poate fi personalizat, este reincarcabil, iar fiecare (re)incarcare are o valabilitate de 12 luni.
- Este disponibil in lei si poate fi incarcat cu sume cuprinse intre 50 lei si 10.000 Lei / zi.
- Poate fi utilizat in MALL, in magazinele partenere, marcate pe vitrina cu insemnele magazin partener MALL CARD.
- Poate fi achizitionat impreuna cu un ambalaj elegant.
- MALL CARD este disponibil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.
- Poate fi achizitionat si de la chioscul dedicat aflat in interiorul centrului comercial
Cum functioneaza?
- Clientul cumpara un Card Mall
- Clientul incarca Card-ul Mall cu suma dorita (incarcarea se poate face cu cash in Mall, sau on-line).
- Card-ul Mall poate fi folosit la toate magazinele partenere
- Card-ul Mall ofera posibilitatea de a intra in toate promotiile magazinelor partenere
- Card-ul Mall genereaza puncte de loialitate care pot fi folosite in lantul de magazine partenere
Ce implica?
- Carduri personalizate cu sigla MALL (se pot folosi token-uri contactless)
- POS-uri cu sigla MALL la magazinele partenere
- Kiosk pentru vanzarea si reincarcarea cardurilor MALL
- Sistem de decontare la sfarsitul zilei
- Sistem de gestionare al tranzactiilor
- Sistem de loialitate
- Interfata on-line
Solutie implementat cu success la clientii nostri:
Pentru MALL
Cardul MALL inseamna o relatie mai stransa cu comerciantii sai, posibilitatea de atragere de clienti noi, fidelizarea clientilor existenti, vizibilitate sporita printr-un produs de ultima generatie,
confort sporit al clientilor, posibilitatea de creare a propriilor scheme de fidelizare/campanii promotionale/campanii sezoniere.
Pentru magazinele partenere
Cardul MALL inseamna O relatie stransa cu MALL-ul, clientii sunt directionati catre magazinele partenere (vizibilitate), posibilitatea de participare la programele de fidelizare organizate de MALL cu diferite ocazii, posibilitatea de creare a unor programe de fidelizare intre magazine (cross-loyalty).
Pentru CLIENTI
Cardul MALL inseamna confort sporit la cumparaturi, fidelizare, posibilitatea de a participa la toate promotiile magazinelor partenere, posibilitatea controlului bugetului, cadou ideal pentru majoritatea ocaziilor.